رویکردهای پرورشی و آموزشی
پیش دبستان
سالهای پیش از دبستان، کلیدیترین سالها برای رشد و فراگیری است.
پیشدبستانی مهربان با بهرهگیری از دانشِ روز، روشهای نوین و ابزارهای مناسب، برای رشدِ همهسویه نوآموزان و فراگیران پیشدبستانی، کوشش میکند.
برنامهها و کارهای پیشدبستانی مهربان به گونهای طرّاحی و اجرا میشوند که کودکان، توانمندیهای بنیادین برای شرایط سنّی خود را در فضایی شاد، گونهگون، سرگرمکننده و پُرکِشش، تجربه کنند و به دست آورند.
دبستان
سالهای آغاز دبستان، در روند فراگیری کودکان، از حساسیت بالایی برخوردار است. پس طراحی و اجرای فرآیندهای آموزشی و پرورشی این دوره، نیازمند بهکارگیری همزمان دانش و تجربه در این زمینههاست تا فراگیران، دوره دبستان خود را با آغازی نیکو بپیمایند. از همین رو، دبستان یارِ مهربان میکوشد تا با راهکارهای نوین و روزآمد و فراهمآوری بسترِ مناسب، زمینه پیشرفتِ پرورشی و آموزشی فراگیران را فراهم کند.
برخی رویکردها و شیوههای بنیادین و نوآورانه در این گروه آموزشی
|
|